Ostuinfo

OSTMINE

  • E-poest saab osta nii registreeritud kasutajana, kui külalisena. Kasutajakonto loomiseks lisa arvelduse andmete täitmisel linnuke kasti “Loo konto ?” või loo konto lehel “Minu konto”
  • Vali e-poest välja meelepärased tooted ning lisa ostukorvi.
  • Muuda vajadusel koguseid ning vali transpordivaliku alt sobiv kättetoimetamisviis (lisa alati oma telefoninumber, mis on vajalik Smartpostile ja kullerile).
  • Laoseis muutub pidevalt, vastavalt kauba saabumisele ja müümisele. Kui Teid mõni toode huvitab, mis hetkel laos otsas, siis palun helistage või saatke e-mail info@magnewell.ee, et saame täpsustada kauba saabumise aja.
  • Tellimuse vormistamisel ole tähelepanelik ning kontrolli, et sisestatud informatsioon ja kontaktandmed oleksid täpsed.
  • Saada tellimus. Sellest hetkest loetakse tellimus esitatuks, kuid täitma hakatakse seda peale arve summa laekumist. Pärast tellimuse saatmist tuleb Teile e-mailiga Tellimuse kinnitus (kontrolli ka oma rämps-posti kataloogi). Selle alusel saab tellimuse eest tasuda, märkides seletusse tellimuse numbri.

TELLIMUSE MUUTMINE

  • Juhul kui soovid peale tellimuse saatmist midagi veel muuta või täpsustada, saada sellekohane teade info@magnewell.ee

HINNAD JA MAKSEVIIS

  • E-poes olevad hinnad on eurodes. Ostu eest saad tasuda pangaülekandega. Ostu eest tasumiseks on aega 3 ööpäeva. 3 ööpäeva pärast tellimuse vormistamist tasumata tellimus tühistatakse.

KAUBA TAGASTAMINE

  • Kui selgub, et ostetud kaup mingil põhjusel ei sobi, siis on võimalus 14 päeva jooksul see tagastada.
  • Juhul kui soovid kaupa tagastada, saada sellekohane e-kiri: info@magnewell.ee, kus on ära toodud järgnev info:
  1. Tagastatav toode
  2. Arve number
  3. Põhjus
  4. Arveldusarve, kuhu raha tagasi kanda
  • Tagastatav toode peab olema kasutamata ja originaalpakendis. Kauba tagastamisega seonduvad kulud kannab tellija. Tagasi ei maksta tellitud kauba saatekulu.

RAHA TAGASTAMINE

  • Müüja tagastab tellijale tellimusest taganemise või kauba tagastamise korral kauba eest tasutud hinna hiljemalt 30 päeva jooksul alates tellimusest taganemisest või tagastatud kauba kättesaamisest osundatud pangakontole.

ISIKUANDMETE KASUTAMINE

  • Ostja poolt sisestatud isikuandmeid (sh nimi, telefoninumber, aadress, e-maili aadress) kasutatakse ainult tellimuse töötlemiseks ning kauba ostajale saatmiseks. Me edastame isikuandmeid veoteenust pakkuvale ettevõttele selleks, et kaupa kohale toimetada. Müüja ei avalda temale teatavaks saanud andmeid kolmandale osapoolele.

TARNEAEG JA POSTITUS

  • Tellimuse saadame teele 3 tööpäeva jooksul alates makse laekumisest. (Tavaliselt järgmisel päeval)
  • Kauba toimetame kohale kasutades kullerteenust, Omniva pakiteenust postkontorisse ja SmartPosti teenust
  • Kui kaup on kohale jõudnud, väljastab postiasutus vastava teate. Kuller kooskõlastab kättetoimetamise telefoni teel. Kui kulleril pole võimalik pakki üle anda (adressaat pole kättesaadav), viiakse pakk lähimasse postkontorisse ning sealt tuleb see ise ära tuua.

HEAD OSTLEMIST

juuni 5, 2017